i skolan och annat.

Nu var det riktigt lange sedan jag uppdaterade bloggen. Men pa grund av att jag var bortrest for 2 helger sedan, samt att internet inte velat fungera i mitt hus sa har bloggen fatt lida. Dessutom sa har det inte hant sa jatte mycket att skriva om faktiskt. Men nu kanner jag att det ar dax att skriva ett litet inlagg i alla fall. Mest for att jag inte har nagonting annat att gora.

Nu sitter jag i alla fall i skolan och har en lektiopn som heter Mod. "Gestión de la Información". Jag har fortfarande inte, efter flera veckor, forstatt vad denna lektion gar ut pa. Men det ar mycket arbete i datorsalen i alla fall. I vanliga fall sa brukar jag jobba tillsammans med Flor. Men idag ar det hennes fodelsedag. (Feliz Cumple Flor!) sa hon gick hem tidigare for att fixa iordning hemma hos henne. Efter skolan ska vi namligen aka hem till henne for att fika, fira henne och sa vidare. Vi far se hur lange jag kan stanna for jag har lite arenden inne i stan + traning ikvall klockan 19:00 (som vanligt)

Annars da? Inte sa mycket speciellt har hant. Jag har tagit tag i skolan lite mer och pluggar nu pa nastan alla lektioner. Dock har det blivit sa att jag stannat hemma nagra dagar for att jag inte haft ork att ga till skolan. Det ar ganska jobbigt att ga i samma klass som 15-16 ariga killar. I vissa fall sa ar det klart battre, sa som att de faktiskt inte kan sa jatte mycket vilket gor att lektionerna blir ganska enkla. Men a andra sidan sa later dem sa valdans mycket att efter knappt en timme i skolan sa har jag sa ont i huvudet att jag inte vet vart jag ska ta vagen.nej men jag ska inte klaga, jag gillar min skola har. Aven fast skillnaden ar riktigt stor i skolan om man ska gamfora Sverige VS Argentina.


anyway. ska lasa lite bloggar nu och sedan ata lunch. Later,  ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0