Ibland har man tur.

Imorse skulle jag gå upp klockan 6 . För att hinna klä på mig, äta frukost osv. Men jag somnar om istället. Vaknar 5 minuter över 7, vilket betyder att jag har 10 minuter på mig istället för en timme och en kvart. Hinner precis få på min jeansen innan Stefano knackar på dörren. Jag blir jätte stressad och säger att jag är snart klar. Stefano - Du behöver inte skynda dig, skolan är inställd idag för att det regnar för mycket.

hu? sen när går man inte i skolan för att det regnar? haha. Så jag gick och la mig igen och vaknade nu. hur skönt som helst. + att det inte regnar längre. Det blåser lite men det gör ingenting. Så nu är det dax för frukost.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0