Har man tråkigt får man göra något åt det.



Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
1 dag typ.
Platt eller lockigt hår?
Platt!
Vad gör du när det regnar?
Tittar på film & dricker te.
Har du en dröm som gått i uppfyllelse?
Absolut! Inte alla dock..
Vilken mobilsignal?
Haha, jag har faktiskt ingen aning.
Första sporten du utövade?
Gymnastik tror jag. Högalids gymnasterna!
Vad längtar du mest till just nu?
December/Januari = Sommarlov, mamma hälsar på, jul, nyår, jag besöker Brasilien.
Kan du gå ner i spagat?
nej, men är inte jätte långt ifrån..
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
I Sverige, Alltid! I Argentina dricker jag inte mjölk. ^^
Godaste drickan till frukost?
Italienskt Kaffe, helt klart.
Duscha eller bada?
Duscha. Alltid.
Kan du ditt mobilnr utantill?
haha nej. verkligen inte .
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
två + en nyckelring som föreställer en ängel.
Äger du en Ipod?
Yes I do. Har inte använt den på väldigt länge dock.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Just nu på 05:45. men går inte upp före 7.
Hur många resväskor äger du?
Just nu: 1 stor & 1 "weekend-bag"
Har någon av dina vänner barn?
Ja.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Just nu: En resa till min pojkvän så han kunde komma hit och hälsa på mig ;)
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
äger ingen CD-spelare? haha
Vad åt du till middag?
Kyckling, pasta + sallad.
Använder du huvtröjor?
Det händer , ja.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja. Behöver inte vara en dålig sak dock.
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
3000 (Santa Fe, Argentina)
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Hmm. Inte stort alls. Men väldigt trevligt.
Hur många syskon har du?
Väldans många. 4 systrar + 2 bröder.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0