Vart reste jag 2009?

Bild från när vi var på stranden på Malta

I januari 2009 så åkte jag och min pappas familj till malta, jag var där i 2 veckor medans dom var där en månad. Min pappa jobbade där under 1 månads tid. Det var roligt faktiskt även fast det inte var så varmt. Det var ju varmare än i Sverige iallafall. Det hände ganska mycket roligt medans jag var där, men skönast var det att bara ta det lugnt. Fick ju flyga hem själv därifrån, vilket jag aldrig hade gjort tidigare, flygit alltså. Och det var också lite som en upplevelse, att sitta själv på flygplatsen i Frankfurt i 5 timmar. Haha. Nej men jag kom hem trots att jag inte hade någon aning om vart mitt flyg gick någonstans eller så. Det var en ganska rolig resa faktiskt. Tror att vi kommer åka tillbaka dit någongång, fast jag vet inte när än.

Kommentarer
CLIP

åh, härligt att vara utomlands!:)

2010-01-12 21:45:03
URL: http://clip.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0