London day 2.

Skulle egentligen bara blogga nu sa att ni kunde fa se alla underbara bilder jag tagit igar och idag, men det gar tyvarr inte eftrsom denna dator ar cp.. men idag har vi iallafall hunnit med bade primark och harrods. har shoppat alldeles for mycket men det gor ingenting. ville verkligen lagga upp bilder pa mina skor som jag kopt men men, ni far vanta nagon dag till.. vad har jag kopt idag da? bland annat 3 par pumps, 6 sett underklader, 3 parfymer (vi kopte 7 stycken totalt i familjen , hehe) 3 balten, + lite annat smatt sa som losogonfransar, losnaglar, brun utan sol, orhangen osv. en bra dag helt enkelt. avslutade dagen med en langpromenad hem och en latte i recepitionen pa hotellet. mysigt. nu ska jag upp och duscha och sedan ga och lagga mig. bloggar imorgon igen. puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0