23-05-11

Förlåt. Jag vet att jag inte bloggat på flera år (typ) . Men när jag fick reda på att jag skulle bli hemskickad från Argentina så visste jag inte riktigt vad jag skulle skriva här. Jag blev i alla fall hemskickad tidigare från Argentina och nu är jag hemma i Sverige igen. Jag kom hem i Fredags och har spenderat de senaste 2 dagarna med att träffa kära vänner & familj som jag saknat när jag varit borta. 9 månader ganska exakt var jag borta och nu är jag tillbaka. Det känns konstigt och jag har inte riktigt vant mig. ett + är ju att jag nu har sommarlov. hehe. men jag längtar redan tills jag kan åka tillbaka till Argentina. Det är som ett andra hem för mig nu och jag känner på mig att det inte kommer dröja länge innan jag saknar min familj & vänner där väldigt mycket. ♥

ps. från och med nästa inlägg så ska jag försöka skriva så mycket som möjligt på engelska. blir lättare så. hehe. vi får se hur länge det fungerar. puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0