träning + skolan

Har nu precis kommit hem från gymmet. Idag har jag tränat i 1 månad exakt. (minus ca 1 och en halv vecka när jag reste med F&F + helgdag) Fick väga mig igen och jag har nu gått ner lite mer än 1 kilo. Så det var väl bra antar jag.

Dock var jag hemma från skolan idag. Känner mig dålig + att jag har fått riktigt ont i halsen. Men ska nog gå imorgon ändå om det inte blivit värre. Ska gå ner och göra en kopp honungs te nu. I alla fall. Fick reda på att enligt reglerna i skolan så får jag inte längre använda mina fina ballerina skor. Så igår åkte jag, Lucas & Maxi in till centrum och köpte nya skor samt vita knästrumpor till mig. Vet inte varför jag behöver använda knästrumpor när ingen annan gör det. men anyway. Här får ni en (fin) bild på skorna.

jag saknar skolan i sverige där jag får ha på mig vad jag vill.. hehe

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0