Inviduella val @ THG

Idag är det Onsdag och vad ska jag hitta på? Har bokat in en fika tillsammans med min kontaktperson på Afs. Det kommer antagligen bli interessant.. Innan det ska jag hinna med en promenad, äta lunch, duscha & lite annat. Förhoppningsvis får jag börja skolan snart så jag får något vettigt att göra om dagarna också.
Och appropå skolan. Har mailat med min studievägledare på THG för att välja inviduella val till nästa år. Jag ska välja en 100 poängs kurs och här är mina val. (måste välja flera förslag ifall någon kurs inte blir av) 

1. Spanska steg 3 - 100 poäng
2. Italienska steg 1 - 100 poäng
3. Webdesign - 100 poäng

Sedan får vi se vilken kurs det blir. Alla 3 låter riktigt roliga så vilken det än blir så blir det bra. puss!
update: Hade visst redan läst Spanska steg 3. Bra att jag har koll här. hehe. Kanske inte ens behöver läsa steg 4 utan kan nog bara "tenta av den" så jag får betyg utan att gå själva kursen. Om jag klarar provet dåra. hoppas! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0