mina nästa 24 timmar:

Äntligen fungerar internet här hemma. Har 1000 saker att göra idag innan Jag och Stefano ska åka tillsammans med Liv och mamma för att lämna av dem på flygplatsen i Buenos Aires. Eftersom the parents jobbar så blir det buss dit. Så för mig och Stefano ser nästa dygn ut såhär:

8 timmar buss till Buenos Aires.
6 timmar i Buenos Aires, (Att hinna med: Starbucks + shopping)
Lämna mamma & Liv på Flygplatsen klockan 15:00.
21:45 tar jag och Stefano bussen hem igen!

Så jag är väl hemma igen runt 6 på morgonen på Söndag och då får ni bilder osv på den korta resan. Kommer bli både jobbigt och roligt. Och ledsamt. Men mer om det då. Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0