life as it should be.

Nu förtiden gör jag inte så mycket speciellt. Jag går i skolan på dagarna, och jobbar på eftermiddagarna/kvällarna. Den lilla fritid jag har kvar efter det spenderas med underbara vänner och en söt pojke som jag nu mera kallar för min. Och förutom det så tittar jag på fina kärleksfilmer. Dear John, The notebook, A walk to remember , Remember me & Friends with . Älskar det, den härliga känslan i alla dessa filmer får mig att må lite bättre. Har faktiskt hunnit med 2 bio's med 3 olika vänner också. Breaking dawn & In time blev det. Förstår inte att jag klagar för egentligen är mitt liv riktigt bra. men man är väl aldrig nöjd antar jag. Snart är det jul och jag väntar bara på snön så att jag får den riktiga julkänslan. sedan är det nästan så perfekt det kan bli. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0