jobb och sånt tar upp all min tid.

Hallå. klockan är kvart över 7 på morgonen och jag har precis kommit hem från jobbet. härligt lixom. Hinner inte ens sova inatt (?) eftersom jag, om 1,5 timmar, ska iväg till skansen tillsammans med utbytesstudenter från hela sverige. Det ska faktikt bli väldigt roligt. Det blir en heldag men början på skansen med deras julmarknad osv. Sedan bär det av in till stan där vi ska titta på NK's julskyltning och antagligen julmarknad i gamla stan. Så efter idag kommer jag antagligen känna julstämning så det räcker och blir över. Vid 6 tiden ska jag, natasha och antagligen linnea hitta något mysigt ställe att äta middag på innan vi åker hem och gör oss iordning innan det blir utgång. så sova blir inte aktuellt förns om 20 timmar eller så. kommer jag klara av det? såklart. allt som behövs är ett bra humör, lite motivation samt massvi med kaffe, red bull och pigg-piller. hehe. uppdaterar er senare med hur det går. puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0