onsdag.

Onsdag idag och jag vaknade upp med riktigt ont i halsen. Men tyvärr så måste jag nog gå till skolan trots att jag inte är helt frisk. Tur då att jag inte går så där jätte länge i skolan idag. hehe. Dessutom så är jag sen, men jag tänkte att jag skippar första lektionen så att jag hinner äta frukost och så vidare utan att stressa galet.

Idag ska jag förutom skolan inte göra så jätte mycket roligt. Har Idrott efter skolan, som här i Argentina kallas för "Educación Fisica". Kan vara roligt att veta? Nehe, inte? . och ja, jag har väldigt tråkigt just nu och är dessutom väldigt trött. Därav detta konstiga inlägg.
nu ska jag springa till skolan. puss!! 

Bild på mig & Stefano @ Villa Gral Belgrano

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0