16/4-2011

Yes, I know.. Jag suger på att blogga. Men det går i perioder. Har i allafall inte hänt så jätte mycket speciellt. Livet rullar på. Har varit på AFS camp i en stad som heter Reconquista. Bodde hos mina släktingar där, (min morbror, hans fru samt mina 3 kusiner) var trevligt. Hann också fira min mormor som fyllde år samt snabbt hälsa på min favorit moster i Argentina. Hann också lära känna en riktigt härlig tjej från USA som nu bor här i Santa Fe. Här kommer några bilder:










har massor med fler bilder men läger upp dem i ett annat inlägg. puss.

Kommentarer
Linn

har du färgat håret?! :D såg ganska mörkt ut!

2011-04-18 17:59:57
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0