utgång.

Har precis tagit en dusch. Hittade en kakerlacka i badkaret precis när jag skulle sätta på vattnet. Fick panik. Det var det äckligaste jag varit med om på länge. För att när jag vände mig om igen så försvann den och jag visste inte var den var. Fick klä på mig och så tog lucas & stefano hand om den åt mig. Det är väl sånt man har storebröder till, eller? :)
Ska nu klä på mig, fixa håret osv. Vid halv 12 hämtar de andra upp oss här för utgång. Tar med mig kameran ikväll. Så förhoppningsvis får ni se lite bilder imorgon. Hoppas ni hade en rolig kväll. För det ska jag ha nu. ^^
Har precis tagit en dusch. Hittade en kakerlacka i badkaret precis när jag skulle sätta på vattnet. Fick panik. Det var det äckligaste jag varit med om på länge. För att när jag vände mig om igen så försvann den och jag visste inte var den var. Fick klä på mig och så tog lucas & stefano hand om den åt mig. Det är väl sånt man har storebröder till, eller? :)

Ska nu klä på mig, fixa håret osv. Vid halv 12 hämtar de andra upp oss här för utgång. Tar med mig kameran ikväll. Så förhoppningsvis får ni se lite bilder imorgon. Hoppas ni hade en rolig kväll. För det ska jag ha nu. ^^
(inlägget skulle upp för 2 timmar sedan, nu ska vi precis gå :) )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0