spanska

Första klar. Andra väntar. Är lite stolt faktiskt. Jag känner att det går framåt med spanskan. Kanske inte lika fort som jag skulle önska. Men det går framåt. Jag vill lära mig. Jag vill kunna prata med random folk på gatan. Som nu pratar med mig och jag tittar förvirrat på människan och går därifrån. Det hände mig imorse föresten, en gammal tant rågade vilken buss jag skulle ta. Jag svarade 4:an och sen vet jag inte vad hon sa mer. Hon var väldigt kort men ändå söt. Så söt som gamla tanter kan bli förstås. Nu väntar andra delen av läxan.

Kommentarer
Rikardkaja

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-10-21 14:28:54
URL: http://rikardkaja.blogh2o.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0