sorry

Ledsen för att det blev lite inlägg igår. Jag & Silvia åkte in till centrum. Sen blev klockan så mycket att jag knappt hann byta om innan vi åkte hem till hennes systers kompis där vi åt och hade trevligt. Senare på kvällen åkte vi till ett ställe utanför staden för att festa.


Vet inte vad stället hette där, men det var det mest liknande rålis. Fast på Argentina vis dock. Det var utomhus, massor med folk, massor med musik, massor med dans. Fast väldigt kallt och jag var väldigt otaggad. Så det var ju lite tråkigt. Åkte hem vid 6 på morgonen för att stanna för mat på en bensinmack och sedan krypa ner i min varma säng.
Vaknade vid 3 tiden. Så har bara ätit lunch nu och ska duscha & sånt nu. Skriver om ett tag. ^^

Kommentarer
linn

vad härligt med något rålis liknande, slipper du sakna det så mycket :D

2010-09-12 21:49:20
URL: http://linnzy.webblogg.se/
frida sjöholm

var faktiskt inte lika mysigt som rålis. ^^

2010-09-12 22:02:20
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0