Salta this weekend.

Imorgon vid 9 tiden på dagen åker jag, tillsamans med Stefano och hans familj till en stad som heter Salta. De har släktingar där och vi ska hälsa på den under helgen. Detta gör att jag inte vet hur mycket jag kan blogga. De kanske inte har internet och jag kanske inte har tid. Så detta blir nog det sista inlägget innan jag åker iväg. Planen är att komma hem någon gång under måndag/tisdag. Men jag är inte hels säker på när det blir.

Men medans jag är borta får ni gärna kommentera gamla inlägg. Fråga nya frågor osv. Ge mig lite tips på vad ni vill ha mer/mindre av i bloggen. okej ? :)
Och när jag kommer hem så får ni massor med bilder/videos och jag ska berätta allt om staden Salta.

Det ska tydligen vara varmt där också, packar bikinin direkt! ♥

Kommentarer
linn

ha det fint nu sötis! <3

2010-09-03 08:49:14
URL: http://linnzy.webblogg.se/
farmor och farfar

Hoppas du haft en riktigt skön helg. Har träffat dina små systrar Matilda och Ellinor samt din pappa

de var här igår. De landade från Turkiet i lördagseftermiddag. Maja hade ont i magen så Pia och hon var hemma.

Ny skolvecka för dig, hur går det nu? tycker du ?

Vi tänker och längtar efter dig, kramar från farmor och farfar

2010-09-06 14:18:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0