16 november 2010



God morgon. En ny dag, precis som vanligt. Jag sitter och dricker kaffe och kollar facebook. som vanligt typ. Drömde konstiga drömmar denna natt också. Kommer dock inte ihåg var det handlade om. Igår gick jag och en vän en promenad inne i stan. Det var mysigt. Jag gillar att titta på andra människor här. Försöka föreställa mig hur deras liv ser ut. Titta på barn som springer runt och spelar fotboll tillsammans, på alla par som sitter på bänkarna helt inne i varandra. Och på mannen som sitter och spelar musik åt alla andra. Det är sådan härlig stämning här under kvällarna. Jag älskar det.

Kommentarer
julia

Jodå det är fint, hur står det till själv? :)

2010-11-16 15:02:47
URL: http://eduvardova.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0