shit, hiss och diss

Hissa:
Att man kan gå ute utan att frysa - såklart jag skriver om det, och visst det är inte helt vår blablabla. Det är underbart. Och jag känner direkt att man blir piggare på dagarna, man mår bättre och blir gladare. osv. Jag älskar det! :)
Apelsiner - apelsiner är så galet gott, kanske är mer på vintern man äter apelsiner. Men det bryr jag mig inte om. Det är riktigt gott, och nyttigt :)
Dissa:
Att man måste gå i skolan så länge - Jag har kommit på det nu, hur mycket man faktiskt går i skolan . 5 dagar av 7 varje vecka, i hur många år som helst! först 10 år på grundskolan, sedan 3 år på gymnasiet, sen måste man säkert läsa vidare också . Det är hur länge som helst!
Att jag är för lat för att göra alla 200 läxor vi får varje vecka - Det känns som att det alltid finns någonting viktigare att göra osv. "det där kan man alltid göra sen" och sånna saker. Men sen blir det alltid att jag aldrig gör dom. Kanske borde plugga nu istället för att skriva det här ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0