Get over it, please


Jag får skylla på att det är lov, + att jag sovit hemma ca 2 nätter av 7 känns det som. :) Men jag är hemma en stund nu iallafall. Lovet har gått aldeles för fort och nu är det bara 2 dagar med jobb innan det börjar igen. Det går bättre på jobbet nu iallafall, och det är väl ett + . Nu känns det som att jag sitter och skriver ett brev till någon avlägsen släkting. Och det vill jag inte göra. Så jag säger hejdå.


Måste bara säga det, att kalla inte mig för dum i huvudet,  Jag har slutat ljuga för de som bryr sig. Det har tydligen inte du. Var det inte du som kallade mig patetisk. Fast det passar bättre på dig.
Jag lämnar det såhär nu, men du kommer aldrig veta hur det egentligen var.

Kommentarer
hanne

Haha köpte du också ett sånt?

2010-03-07 13:22:26
URL: http://prinsessanavvarlden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0