Den åttonde januari tvåtusentio


Första dagen i skolan igen då. Skulle börjat 8:15 , men min spanska lärare var sjuk. Så då blev det håltimme, efter det Samhälle. Hatar verkligen den lärare jag har där, men lektionen gick väl bra. Vi tittade ju bara på film så , haha. Efter det skulle vi ha matte, men matte läraren var också sjuk. Så jag fick gå hem, eftersom jag skulle slutat efter matten igentligen. Var väl ganska skönt. :)

Så nu är det helg då och så börjar det påriktigt på Måndag, men det tar jag då. Orkar inte tänka på det nu iallafall. Det är Fredag ju ! :) Sitter och väntar på att Leo ska sluta skolan, sen får vi väl se vad vi hittar på. Thihi.
hörs senare då ? good :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0