julfest i argentina


foto: weheartit

Ledsen för att jag inte bloggade mer igår. Var på Trevisan Hermanos julfest typ. Det var trevligt med god mat och trevligt folk. Jag skulle egentligen mött upp flickorna vid 12 tiden men eftersom det började ösregna så hade inte nattklubben vi skulle till öppet. (eftersom den ligger på stranden utan tak) . Så jag stannade på julfesten tillsammans med Stefano. I slutet blev det dock lite långtråkigt och jag fick ont i huvudet. Men vid 4 tiden på natten så fick vi ta med oss tårtorna som blev över och åka hem. Härligt. Har också en film från igår som jag ska försöka lägga upp här. Men först: Frukost.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0