Julafton

Julafton idag då. Eftersom jag är lite efter i tiden här så är klockan bara 1 och inte 5. Så jag har inte sovit bort hela dagen i alla fall. Men Julafton här är också väldigt annorlunda än i Sverige. Nu till exempel så är Miriam och Ricardo på jobbet och jobbar. De jobbar dock bara halva dagen. Men ändå. Sedan så öppnar man paket , äter middag osv och klockan 12 (midnatt) så går alla ut till vattnet och tittar på fireworks.. Lite som nyår i Sverige tror jag. För efter det så går alla ut med sina vänner och dansar hela nattn ända tills det blir morgon. Så nu innan jag börjar fira julen så ska jag åka till en bar/cafe för att köpa en biljett till ikväll. Och om affärerna är öppna så ska jag köpa en klänning att ha på mig också. Men innan det Frukost. Berättar mer imorgon om hur julafton var här i Argentina!

Bild på mig förra nyår.. :)

Hoppas ni har en UNDERBAR julafton hemma i Sverige!

Kommentarer
Victoria

God Jul! Feliz Navidad! Hoppas du får en underbar julafton här i Argentina! :)

Kram

2010-12-24 19:20:28
URL: http://victoriaeidenvall.blogg.se/
M'

<3

2010-12-26 13:59:41
URL: http://meabby.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0