I dream about Italy 2011



Jag har fått ett erbjudande från min skola att åka till Italien under 2011. Eftersom min skola är italiensk så får en klass varje år åka till Italien i ca 1 månad. Det skulle vara hur roligt som helst att få åka dit. Resa runt lite och lära sig italienska. (kan lite Italienska nu, men inte alls mycket). Dock kostar det lite för mycket och det känns lite onödigt att ta en månad av mitt år i Argentina för att åka till Italien. Men förhoppningsvis så kommer jag iväg senare. Måste ju hälsa på min vän Silvia och så. Vill absolut lära mig Italienska också.

Kommentarer
olivia-drömmen mot att bli fotograf

Gud vad coolt det borde vara, jag tycker det är coolt att du på i argentina ;) hihi

2010-12-12 21:46:59
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0