gårdagen bland annat

Tog lite ledigt från bloggen igår. Ganska skönt faktiskt. Först så låg jag ute vid poolen på morgonen. Det är verkligen hur varmt som helst här nu. Efter det så hjälpte jag och Stefano till med Miriams tavlor. Hon ska ha en konst utställning idag ute i ett hus på landet och vi hjälpte till med att få tavlorna dit. Väldigt snällt av oss tycker jag.

Åh Måste bara säga det att det var så otroligt vackra hus där. Och det var precis i typ "The Oc" att man måste åka egenom en grind/vakt för att få komma in i samhället. Och husen var så otroligt vackra. Haha, typ dröm för mig som vill bli arkitekt. Jag och stefano skojade om att Lucas kunde bygga ett hus åt oss där eftersom han har kommit lite längre i sin utbildning än mig. haha. 


Skulle gärna berätta vad jag gjorde under kvällen också men nu har Lucas precis gjort lunch så jag få göra det senare. Puss så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0