Firar Stefano

Förlåt för att jag inte hr bloggat förns nu. Men klockan är faktiskt bara 12 här så det är inte såå sent att vakna ^^.
Gårdagen var roligt, Stefanos kompisar kom över, vi åt middag pratade , skrattade (väldigt mycket) osv. Tyvärr så blev klockan för mycket får att vi skulle gå ut. Tror att de flesta hade skola idag också. Så vi stannade hemma hos Stefano och så. Vet inte riktigt när folk gick. Men jag gick och la mig vid 3 tiden för att jag var så trött. Och då var de fortfarande kvar. ^^. Här får ni lite bilder:

små saker med ost ^^

alla när Stefano skulle blåsa ut ljuset.

jätte äcklig dricka. Man blandar det med cola tydligen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0