tills bussen går.

nu har aktiviteterna slutat för dagen och alla väntar på bussarna som ska ta oss härifrån. en buss har redan gått och det ska gå 2 till. Jag ska ta den sista av dom. så min buss går om ca 2 timmar. men man hittar väl något sätt att få tiden att gå. Blogga till exempel. haha. Idag gjorde vi inte jätte mycket. Den sista aktiviteten var att alla skulle ställa upp sig i bokstäverna AFS och så tog en ledare kort ifrån taket. (eller översta våningen då). det var ganska roligt, haha . Vi fikade idag också men det fanns inte samma goda kakor som igår. Blev lite besviken. nejdå, skojade bara. Det fanns andra goda kakor att äta idag. nej nu ska jag hitta på något annat att göra. puss!

Kommentarer
Helena

Det kortet vill vi se, se upp med kakorna

2010-08-22 13:25:12
Frida Sjöholm

jag ska lägga upp det i bloggen så fort jag har hittat det. Det var inte med min kamera så. :)

aa jag måste nog det ;)

2010-08-22 19:25:07
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0