Dag 2 i Argentina.

Nu är klockan halv 10 här i Argentina, så jag har precis ätit frukost. Den var helt okej. Te och mackor med sylt på. Om det fortsätter såhär så kommer jag inte få plats på flygplanet om ett år. Haha. Skämt. Men om en halvtimme ska vi starta den andra dagen här i klostret. Vet inte riktigt vad vi ska göra men jag antar att det blir liknande som igår; Prata om regler osv, leka lekar och "lära känna" varandra. Har inga bilder än men jag lovar att visa er bilder på huset jag ska bo i och sånt senare ikväll (natt för er i sverige). Vid halv 6 ska jag ta en buss härifrån mot Santa Fe, så möter Stefanos familj mig där för att senare åka till hans hus där jag ska bo. Läntar faktiskt. Vill packa upp mina saker ur resväskan och sånt.

Det finns bara internet på ett ställe i det här gigantiska huset, så nu kom det 4 andra och satte sig brevid. haha. Alla måste hålla koll på vad som händer hemma osv. Det ser ganska roligt ut när det sitter 15 personer i det här lilla rummet (ska föreställa ett sällskapsrum) med sina laptops och kollar facebook samtidigt. Men iallafall. Skriver mer när det händer lite spännande saker här.

Ta hand om Sverige åt mig
. Saknar min säng redan (sängarna här är typ 30 cm breda) haha.

Kommentarer
Anonym

Hemma står sängen och väntar på dig, hoppas det blir bättre i santa fe

2010-08-21 22:05:23
Frida Sjöholm

mamma när du kommenterar får du faktiskt skriva ditt nmn i namnfältet också. Och det är jättebra här. :)

2010-08-21 22:51:48
URL: http://sjoholms.blogg.se/
Frida Sjöholm

mamma när du kommenterar får du faktiskt skriva ditt nmn i namnfältet också. Och det är jättebra här. :)

2010-08-21 22:51:49
URL: http://sjoholms.blogg.se/
mamma

ok, tänkte inte på det ;-)

2010-08-22 13:27:19
Frida Sjöholm

haha det är ingen fara :)

2010-08-22 19:27:44
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0