Dag 1 i Argentina

just nu sitter jag i ett gammalt kloster i Argentina. Flygresan var lång och jobbig, men ändå hyffsat okej. Efter det så mötte vi upp alla andra studenter på flygplatsen för att sedan åka hit. Klostret ligger en bit utanför Buenos Aires och det är här vi ska ha vårat välkomstläger. Vi har fått lunch (äckligt) och nu har vi rast en stund innan vi ska samlas. Antar att det blir samarbetsövningar osv som dt brukar vara på läger där inga känner varandra. Imorgon kväll åker jag och 3 andra (som jag inte träffat än) buss härifrån till Santa Fe, där Stefanos familj hämtar upp mig. Det ska bli spännande och jag är ganska nervös. Tror att jag börjar skolan på Måndag eller Tisdag. måste springa nu. skriver mer senare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0