24 Augusti 2010

Vaknade nyss av att porttelefonen ringde. Jag måste säga det ockå att när Argentinare pratar så pratar dom väldigt högt. Oavsätt vilka de är. haha . Men iallafall, så jag gick upp och gjorde mig iordning, Och sen var ingen uppe. Haha. Jag tror att Miriam är på jobbet men resten ligger kvar i sängarna. Skulle gärna gjort det också, men bara för att sängen är så skön, för jag har sovit i mer än 10 timmar nu så jag är inte så trött. ^^ .

Idag ska vi åka till en annan stad än Santa Fe. Stefano har varit sjuk och dom tycker att sjukhuset i den andra staden är bättre än det som finns här. Så det ska vi göra iallafall. Sen vet jag inte om vi ska köpa skoluniform eller inte. Vi får se.

Kameran följer med iallafall. Men det kanske inte blir så mycket bloggning. Men passa på att fråga något ni undrar om Argentina osv i inlägget under. Eller så trycker ni HÄR.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0