1 vecka på andra sidan jorden.

Gammal Bild, men det skiter jag in just nu.

Själv fasnar jag inte på bild alls idag. Har inte så mycket att göra nu. Funderar på att vila en stund. Vi ska ut och fira Stefano ikväll. Han fyller 19 år imorgon och vi ska fira honom lite idag med. Så jag behöver nog lite extra energi ftersom det blev sent igår och det antagligen blir sent idag med.

Tror jag är ledig från skolan imorgon. Så det är skönt iallafall. Då kan jag börja med videobloggandet om ni vill? Ska också se hur det blir med min spanska kurs. Har fått möjligheten att plugga Spanska för nybörjare 2 dagar i veckan utanför skolan. Och för att lära mig så snabbt som möjligt så ska jag göra detta. Men jag måste ta reda på när, var och hur typ ? ^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0