veckoplanering

Detta har jag för mig nästa vecka:

Måndag: Skola som vanligt, fast jag har sovmorgon. Börjar 12:35 :) Efter det har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, kanske träffar älsklingen en stund?

Tisdag: Vanlig dag i skolan igen , :( Efter det direkt och hämta lillasyster på skolan och sen hem och vara barnvakt. Toppen. Hinner iochförsig plugga lite då, vilket kan behövas.

Onsdag: Skoldagen är kort. Jag slutar 11:15 :) Kanske träffar Leo, eller någon kompis innan jag ska ut med Simhoppar-gänget, (alla tränare) Vi ska ut och äta. ska träffa dom vid halv 7 :) 

Torsdag: Börjar skolan 8 och slutar 5. underbart :( . Har dessutom prov i idrott... (och Engelska? någon som vet?) :O  

Fredag: Har samhällskunskapsprov :O Slutar efter lunch igen, ingen aning vad som händer.

Lördag: Simhoppsträning, efter det ..?

Söndag: Sitta inne hela dagen som vanligt?

okej, det är ju fortfarande bara söndag , så jag har ju inte bestämt så mycket, men det här är så det ser ut hitills. Detta är lite för mig också, brukar lätt glömma bort att vi har prov och grejer. + att jag såg nu att jag har sovmorgon imorgon. Om jag inte tittat hade jag stått där vid 10 i skolan imorgon och haft 2,5 timmar kvar tills jag började ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0