skoldagen på torsdagar är alldeles för lång!

Ledsen för dålig uppdatering idag. :)
Så nu har jag sagt det. Min dag då: Skola 08-17 , efter det åkte jag direkt hem till min älskling, åkte därifrån runt 7 (?) och nu är jag hemma och ska plugga lite idrott. Jippie :)

Juste, har en fråga också. Eller behöver lite tips. Nästa Fredag är det haloween-volleyboll i skolan och man förväntas då vara utklädd.  haha , behöver tips på vad jag ska klä ut mig till!
Hade tänkt mig ängel eller djävul, men kommer inte på något bra för att man ska fatta att det är det jag klätt ut mig till heller. har inte direkt ett par röda horn hemma, :/
Om jag hunnit få några läsare skulle jag uppskatta lite tips ! :)


hörs senare då. puss hej <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0