Hissa/Dissa

Hissa:
1. Harry Potter filmerna. Haha jag tycker faktiskt att dom är ganska bra fortfarande. Jag och älsklingen har ju börjat titta på dom igen (varför?) och dom är faktiskt lite roliga fortfarande. När jag var mindre så tyckte jag att böckerna var mycket bättre än filmerna eftersom dom var tvungna att ta bort så mycket för att filmen inte skulle bli 3 timmar lång. Fsst det blev dom i slutet ändå ? nästan iallafall..

2. Spotify. Riktigt bra pogram eller vad man säger. Lyssnar på musik från spotify hela tiden när jag är hemma ju, förutom när jag tittar på film ju :P men när jag fixar mig innan skolan, efter skolan. ja ni fattar. Dessutom kan man lyssna på all  musik ju. Man hittar mycket ny musik också vilket är kul :)

3. Kenzas skokollektion. Alla vet väl kenza ? Har ni sett hennes sko kollektion som kommer ut i olika butiker om några månader? hon har designat grymt snygga skor och det ska bli roligt att se dom i butiker sen . Man kan rösta på sina favoriter och då också ha chansen att vinna ett par skor. Rösta kan du göra här.

Dissa:
1. Min samhällskunskapslärare. Hon är dum i huvudet. Nej men jag blir irriterad på henne, hon är förfan lärare och måste kunna planera en lektion, hon har lektioner hela dagarna och vet fortfarande inte hur man gör? 4 lektioner i rad har vi gått över tiden, och då har jag ändå sagt till henne att vi gått över förut så hon kanske ska hålla koll på tiden lite bättre. Vilket hon svarat att hon ska göra. men gör hon det? Nej! jag blir irriterad på henne bara.. Därför är hon med på dissa listan nu. :P

2. Att jag har läsare men ingen kommenterar. Fy på er. Jag ser ju att ni läser bloggen men ni är hemska på att kommentera. 2 ord, kommentera mera. :) jag vill veta vad ni tycker om bloggen. kom igen nu.

3. Annanas. Åt annanas här om dagen efter maten för mamma hade fixad det. Och det är faktiskt inte gott. Har aldrig tyckt om det egentligen, men jag tänkte att det var väl länge sen jag smakade och jag kanske har ändrat mig. men nej det har jag inte. Står fortfarande fast vid att annanas är inte gott! (även fast vanlig annanas var bättre än sliskig annanas i burk)

Kommentarer
getabock

annanas är keeefft!

2009-10-20 00:08:35
(¯`¬•» ★ B E L L S★

gillar din blogg ,

du har helt rätt i de du säger om att spotify är bäst :D

2009-10-20 11:35:00
URL: http://bellyy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0