bloggens första Hissa/Dissa

Hissa:
1. Att ligga i sängen hela dagen.
Fast man egentligen borde gå i skolan. Att veta att resten av ens kompisar/alla i klassen just nu sitter i ett klassrum och går igenom massa algebra eller historia gör det bara ännu mysigare att ligga nerbäddad i sängen och titta på Tv, även fast man är lite sjuk.

2. Fredagar!
Imorgon är det äntligen Fredag, äntligen. Det bästa med fredagar är att jag slutar 12:20 istället för typ 3 som jag gjorde innan. Skolan har ändrat mitt schema så jag slutar tidigt. Underbart. Och att veta att det är helg är också skönt såklart ;) thihi

3. Mitt rum.
Mitt rum är också något jag hissar denna vecka . Det är inte för stort, inte för litet. Nu har jag flyttat runt lite bland möblerna också för någon vecka sen så det känns också lite nytt när jag går in i mitt rum. Det jobbigaste är såklart att det blir stökigt efter jag varit i rummet i 10 minuter, vet inte varför. Det bara blir så :) Men det är lugnt, mamma brukar städa även fast hon säger att jag måste göra det. Haha .

Dissa:
1. Att vara sjuk.
Att vara sjuk är riktigt jobbigt faktiskt. Imorse när jag vaknade kunde jag fan inte äta något ens. Har galet ont i halsen. Blir nästan alltid så på hösten när det börjar närma sig vintern. Får alltid ont i halsen då, sen går man runt med det hela vintern typ ? :S

2. Att min dator är trasig.
Vilket gör att jag bara kan blogga mm när mamma tagit hem sin jobbdator. Hon brukar göra det nu iochförsig för att jag brukar göra läxor och plugga på datorn men det är inte alltid hon gör det. Och hon anävnder ju också datorn, + att det inte är roligt att dela dator med henne. HAHA.

3. Vintern
okej, den är inte här riktigt än. men man känner att den kommer. det är ju 0 gradigt på mornarna? :O imorg snöade det också. Tycker verkligen inte om kylan, slasket och mörkret. Visst kan det vara mysigt ibland men inte så lång tid! Jag vill ha sommar ju! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0