äntligen

äntligen hemma och datorn också :)
Efter skolan mötte jag upp Linnea, vi åkte och hämtade syster och sen hem till mig. Morris och niklas kom förbi en stund. Det var lite trevligt, satt mest och pratade. När mamma var påväg hem så gick jag över till min söta pojkvän en stund och tittade lite på fucking åmål som gick på tv, Sedan låg vi och pratade och lyssnade på musik. Mysigt! :) Sen, när jag var påväg hem ringer mamma och säger åt mig att köpa mjölk. Hade dock inga pengar med mig så jag fick först gå hem och hämta pengar, sedan gå till affär nummer1, som jag trodde var öppen. Vilket var fel, så jag fick ta bussen upp till gullmars och köpa mjölk på 7,11. Allt bara för att mamma ska ha mjölk i kaffet imorgon! :O  
haha, okej då, jag vill också ha mjölk i kaffet imorgon ;) Köpte en chokladboll också ^^
så det var det. puss på er.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0