jobb.



jag har alltid velat bli arkitekt, i flera år har det varit en dröm för mig. Att få rita hus och andra byggnader skulle verkligen vara ett jobb som jag skulle tycka var riktigt roligt. Frågan är då hur svårt det är att bli arkitekt. Jag har hört att det är ganska svårt att komma in på arkitekthögskolan. + att man måste plugga väldigt länge. är det lätt att få jobb när man pluggat klart då ? Men det är värt det om det är något man verkligen vill hålla på med. och det vill jag ju :) det som jag är lite osäker på är om jag fortfarande kommer vilja det om några år?
det är svårt att veta vad man kommer vilja göra sen . men nu vill jag iallafall jobba som arkitekt. :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0