drömmar

Drömde en jätte konstig dröm inatt. Det hände mycket saker som hänt i verkligheten, bara det att allt var blandat så fel grejer hände med fel människor osv. Det är svårt att förklara. Men när jag vaknade så tog det ett tag innan jag kom på att det faktiskt bara varit en dröm. Sånt är lite läskigt tycker jag. När man vaknar och inte vet om det har hänt eller inte?
är det bara jag som tycker det, eller händer det så för er med?

Dummast känner jag mig då när man drömmer att man , tex gömmer pengar på ett ställe, i sitt rum eller någonstans där man vet vart det är. Sen när man vaknar så vet man inte om det var i verkligheten eller om man drömde det. Så man kollar efter pengarna och tror att man ska hitta dom. (har faktiskt hänt mig). haha. Man känner sig ganska dum när man tittar efter pengarna och dom inte är där, och då kommer man på att det bara var en dröm. Hahaha.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0