kenza stöder haiti, gör du ?



Läste Kenzas blogg nu på morgonen. Och jag blir irriterad. Inte på henne dock, utan på hennes läsare. Folk som sitter och skriver att vi är Svenskar och redan skänkt massor med pengar innan och då inte behöver göra det nu. Jag pratar om Haiti-katastrofen , om ni inte förstog det. 200 000 människor (om inte mer) går utan vatten mat husrum osv. Folk har inte ätit på flera dagar. Sen sitter vi Svenskar framför datorn , läser kenzas blogg och äter chips och kan intr skänka dessa människor 10 kronor. Det är någonting av de snålaste jag hört. Det är klart att det finns de folk i Sverige som faktiskt inte har råd. Och då tycker jag att man ska försörja sig själv i stället, självklart.
Men jag tvivlar på att de är de människor som läser Kenzas blogg.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0