London day 1.

Sa har vi overlevt i london en dag i alla fall. Har gatt runt i stan och atit pa mcdonalds. sa som det ska vara alltsa. Det har varit en bra dag, dock har jag varit jatte jatte trott och jag vet inte riktigt varfor. men fick i alla fall en starbucks kaffe och da var ju min dag fullandad. det kanns jatte roligt att inte kunna anvanda de sista bokstaverna i alfabetet men anvander datan nere i receptionen pa varat hotell eftersom jag inte fatt internet pa min Iphone att fungera annu.. ska alldeles strax ga och lagga mig eftersom det kommer bli en lang dag imorgon. vi har mycket planerat med start pa primarket. kommer bli toppen! Har ocksa hittat en jatte fin vaska jag tror att jag ska kopa. Viktig information vet ni. haha. Imorgon ska jag forsoka fa min mobil att fungera ordentligt sa att jag kan lagga in lite bilder ocksa. aja, ska ga upp och sova nu. puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0