25-05-11

Sitter just nu med en kanelknäckebrödsmacka (?) och ett glas oboy och väntar på Linnea. Dessa dagar jag varit hemma i Sverige har varit väldigt mysiga och bland annat så har jag hunnit med detta; Fika tillsammans med bästaste Linn, Glass & shopping i Globen med syster (som jag också saknat väldans mycket!) , Solning med Linnea, Telefon samtal mitt i natten med Linnea & Morris , Hemmafest hos randombrud med gamla vänner , och möte med AFS. Egentligen har jag gjort mycket annat också. Så som kramat bästa vänner och njutit av livet & insett att jag har det väldigt bra. Idag ska jag in till stan med två av de vänner som får mig att le väldigt ofta. & förhoppningsvis får jag vara med dom ända tills soluppgången imorgon. härligt.


And yes, I know I was going to start writing in English. But I do have a translater on the side on my blog. Use that one if you want to read in another language. English, spanish, chineese. whatever ^^ .

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0