får jag sova brevid dig?

Ibland funderar jag på hur länge jag skulle kunna sova utan att någon störde eller väckte mig. Igår kväll gick jag och la mig innan 12 på natten. Och jag vaknade strax efter 12 på dagen. Sov alltså mer än 12 timmar. Och jag vaknade av att våran städerska låter väldigt mycket när hon städar. hehe. I tisdags så sov jag till klockan var över 5 på eftermiddagen, bara för att någon stängt mina fönster så att jag inte märker när det blir ljust ute. Så om jag stänger fönsterna, och ingen kommer och stör mig. Undra hur länge jag skulle kunna sova då. Antagligen hur länge som helst. skumt.

haha, i alla fall. Jag är uppe nu och har precis ätit frukost. Sitter och lyssnar på nickelback & funderar på vad man ska hitta på för bus idag. Det är ju ändå Fredag. Planerna var bio med Alexis men det blir antagligen imorgon. Vad vi ska se får ni veta då. Annars ska jag bara ta mig till gymmet idag ingen (var där igår, duktiga Frida här) och så ska jag in till stan för att köpa en kjol till skolan antagligen.

anyway. Nu ska jag klä på mig. puss! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0