Brasilien imorgon!

Ledsen för dålig uppdatering. Och så kommer det fortsätta tyvärr.

Ikväll spenderar jag tillsammans med en väldigt nära vän till mig. Detta är sista gången jag kommer få träffa henne på en lång lång tid. Och detta är jag väldigt ledsen över. Vi har kommit väldigt nära varandra och idag pratade vi om sådant som är väldigt känsligt för mig att prata om. Och för henne. Så jag kommer att sakna henne väldigt mycket. Men detta är inte sista gången jag träffar henne. Det vet jag. 



kommer sakna dig min vän,  ♥

Imorgon åker jag till Brasilien tillsammans med min familj här. Vi stannar i 2 veckor och jag vet inte hr mycket jag kommer kunna uppdatera er om mitt liv. Men jag ska när jag får chansen. Det lovar jag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0