Min stora vackra lilla syster

jag saknar dig otroligt mycket Maja.

Har förövrigt inte bloggat på 1 dag & 10 timmar. Hemskt. Har haft fullt upp med att försöka få godkänt av AFS så att jag kan resa till Buenos Aires i natt och möta upp min kära Farmor & Farfar. De kommer till Argentina imorgon bitti och tanken är att jag ska åka buss ner till Buenos Aires inatt så att jag kan möta dem på flygplatsen.

Efter det så blir det 3 dagar i Buenos Aires med shopping, sevärdigheter, god mat osv. Den 3:e dagen så ska vi flyga upp till Cataratas för att se de största vattenfallet i världen. Jag har ju redan sett det för ungefär 1,5 månader sedan. Men det kommer ändå bli riktigt roligt och häfftigt att se igen. Sedan blir det buss tillbaka till Santa Fe efter några dagar..

Om jag nu får åka. Annars får farmor & farfar åka på denna underbara resa själv och jag får stanna här i Santa Fe och ha dåligt samvete för att jag inte kom på tidigare att man måste ha AFS godkännande.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0