29-04-11

en liten bild på min klass. tagen för en vecka sen eller 2.. hehe.
anyway. Vädret här är värre än allt Sveriges höstväder tillsammans. I vanliga fall så brukar jag inte behöva gå till skolan när det är sådant här väder men eftersom jag måste gå till skolan för att få stanna här i Argentina så tar jag det säkra före det osäkra idag. Ska strax väcka R för att fråga om han kan köra mig till skolan (samt fråga om jag verkligen behöver gå) för jag tror inte det går några bussar i detta väder. hoppas vädret är bättre i Sverige idag. Det började precis åska&blixtra väldans mycket.

Kommentarer
Linn

det är mulet här idag :( men folk drar ut endå, det är ju valborg. hehe. åhhh jag drömde typ att du kom hem härom dan :D nu är det inte långt kvar! LÄNGTAR! vi ska träffas på direkten hihi puss <3

2011-04-30 16:59:52
URL: http://linnzy.webblogg.se/
M'

vad fint,du sticker ut med ditt blonda hår! :)

haha.

saknar dig. puss!<3

2011-05-01 19:13:47
URL: http://meabby.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0