28-04-11

Eftersom mina inlägg så här tidigt på morgonen alltid blir så osammanhängande
så får ni en lista istället. Detta är nytt än så länge:

1. Jag färgade håret blondt igen. (efter 2 veckor som orangehårig)

2. Testade Pilates igår, var lite speciellt men roligt. Ska nu träna
2 gånger pilates + 2 gånger kondition i veckan. 

3. Det blev inga skor köpta igår, men idag så har jag nog tid att åka in och köpa dem.
Nu har jag ju också funderat osv så vidare och har bestämt mig för att det är värt att köpa dem. hehe. 

4. Vanina är inte världens bästa på att tvätta kläder. Då och då dyker det upp kläder med hål lite överallt.
fast kanske ska vara glad över att jag slipper tvätta själv, samt att varje dag jag kommer hem är mitt rum städat och sängen bäddad.. 

5. Hann med 2 träningspass igår. Pilates+ Educacion Fisica i skolan.
Idag blir det Konditionsträning. Känner mig riktigt duktig. :) 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0