Snö Vs Sand

Försov mig imorse. Känns typiskt att jag skulle göra det den ända dagen jag faktiskt måste gå till skolan. haha. Men det var lugnt. Hann till skolan innan skolfotot som vi precis har tagit. Kul. Undra hur lång tid det tar att få ett foto här? I sverige tycker jag att det tar alldeles för lång tid innan man får det.
Nu har jag lektion iallafall, sitter och äter palmeritas. Gott! . Läste på Linns blogg att denna vinter kommer bli dn kallaste på 1000 år? Synd att jag inte är där och får se om det faktiskt stämmer. Medans ni har -20 grader har jag +40. Jag är glad. Haha.



Vad skulle ni välja?
(haha skämt lite med sandstranden. det ser tyvärr inte ut riktigt så här).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0