This is Friday's

Jag sitter framför datorn nu. Helt färdig fixad. Har ätit frukost. Har packat väskan. Och det är mer än en halvtimme tills jag ska gå. Helt sjukt ju! Kan vara dels för att jag gick och la mig vid 10 igår. Eller för att "att fixa mig" nu betyder: Sätta upp håret i en boll på huvudet och dra på sig ett par shorts. Jag älskar det!

Bild på mig och Linn när vi var i rålis igår.

iallafall, här är mina planer för dagen:

◊ Nationella provet i matematik A del 2.
◊ Gå ner och chilla i rålis någon timme.
◊ Fixa lite inför kvällen. Handla osv.
◊ Grilla i rålis. Ha det så underbart man bara kan ha mm.

Vi hörs antagligen på eftermiddagen någon gång! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0