I'm in love with Paris



Den här veckan kommer vara den jobbigaste på länge. Så känns det just nu iallafall. Det var inte länge sedan du och jag blev vi. Men redan innan det så var det någonting speciellt. Det känns som du är den ända jag kan lite på till 100 %. Jag vet att du kommer finnas där när jag behöver det. Och jag hoppas att du vet dessamma. Det är självklart att du vill att jag ska må bra. Och lika tillbaka såklart. Du behöver inte göra någonting speciellt, men du får mig alltid att må bra. Så fort jag är arg/ledsen/irriterad. Det blir alltid bättre så fort jag är med dig. Du får mig må bra älskling. Och nu åker du ifrån mig. 1 vecka är inte så lång tid. Det är klart jag klarar mig. Men för mig är 1 natt utan dig som 1 vecka. Och nu ska jag vara utan dig i 7 dagar. Jag har inte varit i från dig så lång tid. Aldrig någonsin. Inte sen vi lärde känna varandra. Men nu är det så. Jag hoppas du har det bra där borta. Och jag kommer tänka på dig varje sekund.

Du gör mig lycklig. Jag älskar dig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0