Nu är det sommar, vänner


Linn&Elliot är så underbart söta tillsammans. Och 2 helt underbara vänner.

Drog ner till rålis och rökte vattenpipa, och hade det allmänt mysigt i det fina vädret.  Gick vidare till Texas Burger och åt hamburgare, eller jag åt någonting annat. Väldigt gott var det iallafall. Pojkarna ville vara manliga och åt 300 grams burgare. Efter det blev de så mätta att de tog bussen 2 stationer istället för att gå. En mysig Tisdagskväll med underbara vänner. Jag behövde det, kände jag på vägen hem. Man måste uppskatta kvällar som dessa. Och det gör jag enormt.

Kommentarer
linn

så himla mysigt sötnos! vi ses jättesnart igen <3

2010-06-01 22:54:29
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0